Jakość treści jest niezwykle ważne, jeśli chcesz użyć Twitter jako narzędzie marketingowe. Będziesz chciał się upewnić, że masz wysokiej jakości zdjęcia i filmy, a także posty na blogu, które są wciągające i dobrze napisane. Kiedy tworzysz wybitne treści, publiczność będzie bardziej prawdopodobne, aby podzielić się nim i angażować się z nim. Kiedy już zaangażują się w Twoje treści, o wiele łatwiej jest skłonić ich do zaangażowania się również w Twoją markę. Pamiętaj, że możesz również skorzystać z funkcji edycji Twittera, jeśli nie jesteś pewien, czy Twoje treści są na miarę. Możesz usunąć Tweety, które nie są tak wspaniałe, jak chciałbyś, aby były lub edytować je tak, że są lepsze. To pozwoli Ci pozbyć się wszelkich błędów lub problematycznego języka i sprawi, że Twoje Tweety będą lepsze w rezultacie.
Dołącz do rozmowy dzięki live tweetowi
Możesz zwiększyć zaangażowanie ze swoimi odbiorcami i sprawić, by rozmawiali o Twojej marce poprzez live tweetowanie odpowiednich wydarzeń i pokazów. Na przykład, jeśli jest mecz sportowy lub pokaz nagród, które Twoi odbiorcy są zainteresowani, możesz użyć Twittera, aby omówić go z nimi i uzyskać ich rozmowę. Możesz także na żywo tweetować wprowadzenie nowego produktu, wydarzenia lub inicjatywy firmy. Kiedy live tweet wydarzenia lub premiery produktu, upewnij się, aby użyć odpowiednich hashtagów, aby ludzie mogli znaleźć swoje posty łatwiej. Możesz także użyć narzędzia takiego jak Hootsuite, aby zaplanować swoje live tweety, dzięki czemu można je dopasować do swojego harmonogramu łatwiej. Jeśli jesteś live tweeting wydarzenie lub wprowadzenie produktu, można użyć hashtags zachęcić zaangażowanie. Pamiętaj, aby zachęcić swoich zwolenników do korzystania z konkretnych hashtagów, aby ich posty pojawiały się w Twoim kanale. Kiedy ludzie angażują się w Twoje posty, Twoje tweety będą pojawiać się wyżej w kanałach innych ludzi, co oznacza, że więcej osób zobaczy Twoje posty.
Tweetuj konsekwentnie i regularnie
Chcesz się upewnić, że publikujesz na Twitterze regularnie, aby Twoi zwolennicy wiedzieli, że jesteś aktywny na platformie. Badania wykazały, że delegowanie raz dziennie jest idealną kwotą dla zdobycia dużego następstwa. Jeśli post więcej niż raz dziennie, twoje posty stracą wpływ i ludzie będą mniej prawdopodobne, aby je zobaczyć. Jeśli piszesz posty raz dziennie, masz możliwość dzielenia się różnymi treściami i angażowania się z odbiorcami przez cały dzień. Możesz także zmieniać typy postów w ciągu tygodnia, aby nie publikować ciągle tego samego typu treści. Pamiętaj jednak, że konsekwencja jest ważna, więc staraj się publikować posty o tej samej porze każdego dnia. Twoi zwolennicy docenią to, że wiedzą, kiedy spodziewać się Twoich postów i chętniej będą się w nie angażować.
- Admin